Поради, щодо упаковки, завдяки яким люди купують наш товар
Поради, щодо упаковки, завдяки яким люди купують наш товар
14 Октябрь, 2022
У виробника продукції мало часу для привернення уваги покупця тому що важко виграшно виділятися серед великої кількост упаковок конкурентів. Покупець бвчить спочатку упаковку, потім сам товар тому продає його упаковка. Звичайно, потім все вирішує співвідношення якості та ціни, але упаковка є оличчам, візитівкою і презентацією, після якої покупець приймає рішення про купівлю товару.
Ефективна упаковка це та яка продає і одночасно вирішує такі завдання:
дає покупцям інформацію про те що за продукт в ній знаходиться;
говорить про те, чим цей продукт кращий за інші;
виділяє товар серед інших товарів в торговому примішенні;
працює на смаки певної цільової аудиторії.
Упаковка повинна бути максимально дешевою, вона не може вартувати дорожче продукту. Упаковка з плівки для автоматичних фасувальних ліній яка продасть ваш товар:
1. Ієрархічність інформації. Найбільшим блоком повинні бути надписи які пояснюють, саме що в упаковці, яке воно. Елементи дизайну мають бути закомпоновані від найважливішого до менш важливого в порядку важливості для покупця в зрозумілому йому порядку.
2. Упаковка закриває питання клієнта. Покупець купує кефір і він хоче одразу на упаковці побачити який це кефір, якої жирності, яка технологія виготовлення, термін придатності та ін. Якщо пошук важливої інформації вимагає у покупця багато часу от скоріш за все він купить іншу упаковку кефіру на який все розписано на видимій стороні.
3. Конкретика. Інформація на упаковці повинна бути вичерпною, але лаконічною. Не потрібно використовувати загальні фрази про унікальний продукт і бездоганну якість. Приводьте конкретні факти і цифри.
4. Унікальність і простота. Чим простіша упаковка тим легше зрозуміти і прочитати, а одже і вибрати саме її покупцю.
5. Лаконічність. Віддайте перевагу простим формам, кольорам та шрифтам і тоді ваш покупець в кількох метрах від прилавка побачить саме ваш товар, зрозуміє що написано на упаковці перед ним. Надписи мають читатися під різним кутом з максимально великої відстані, тому краще уникати складних шрифтових композицій, декоративниїх шрифтів та перенасиченості кольорами. аудиторії.
6. Відповідність. Після купівлі товару клієнт розгортає упаковку і бачить товар таким який він є. Бажано щоб реальний товар максимально відповідав тому що людина бачить на упаковці, інакше це одноразовий покупець, а ви ж цього не хочете, чи не так? іншому бренду.